Algemeen - Supervisor App

Wat zijn de exacte kosten van Supervisor?

Omdat Supervisor zeer flexibel toepasbaar is, stellen wij voor iedere aanvraag een nieuwe offerte op.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bent u uw wachtwoord vergeten, maar uw accountnaam niet? Klik dan op onderstaande link om uw wachtwoord te wijzigen.

Reset mijn wachtwoord


Wat voor apparatuur heb ik nodig om de Supervisor software te kunnen gebruiken?

U kunt momenteel Supervisor gebruiken op iedere laptop of pc en alle Android smartphones en tablets met softwareversie 4.0.3 en hoger.


Kan de Supervisor applicatie worden gekoppeld aan ons eigen CRM / ERP software pakket?

Op het moment is het nog niet mogelijk om Supervisor te koppelen aan een CRM of ERP softwarepakket. Supervisor is ontwikkeld als stand-alone software zodat de investeringskosten voor iedere partij relatief laag zijn.


Hoe lang blijven mijn gegevens bewaard?

Uw gegevens blijven onbeperkt bewaard in een beveiligde omgeving. U kunt beveiligingscertificaten opvragen via onderstaande link.

Opvragen certificaten


Moet ik uitloggen?

Nee u hoeft niet uit te loggen. Wij raden u aan om uw mobiele Android apparaat via een wachtwoord te vergrendelen, op deze manier blijven op de achtergrond verschillende processen door werken. En heeft u na het invoeren van de toegangscode op de iPad direct toegang tot de applicatie zonder dat u opnieuw moet inloggen en kostbare tijd verliest.

Het niet uitloggen heeft alleen een een klein nadelig effect op het stroomverbruik van uw mobiele apparaat, dit verbruik is echter zo beperkt dat u het in de praktijk niet merkt.

Werkt u op een computer, raden wij altijd aan om uit te loggen.


Kan ik offline werken met de Supervisor App

U heeft voor de mobiele applicatie geen internetverbinding nodig om te gebruiken. Wel heeft u een GPS signaal nodig voor het bepalen van de locatie.

Wij raden het zelfs aan om via uw instellingen de applicatie pas te laten synchroniseren als uw mobiele apparaat verbinding heeft gemaakt met een wifi-netwerk, als u de mobiele applicatie zéér veel gebruikt. Zodoende verbruikt u geen data van uw databundel.

Let op dat de app dan wel synchroniseert als er een wifi verbinding is.


Hoe vraag ik een project aan?

U kunt een project op twee manieren aanvragen, deze zijn:

  1. Via de webinterface: Als u nog geen account heeft registreert en activeert u eerst uw account. Via uw Dashboard kunt u daarna een project aanvragen met de betreffende module.
    Inloggen op de Webinterface Supervisor App
  2. Via de mobiele applicatie: Ook hier geldt dat u een account nodig heeft, maar ook de applicatie heeft geïnstalleerd. Start de app op, log in en klik daarna op projecten. Onderaan het scherm kunt u nu een project aanvragen.


Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan ik nu terecht?

Als uw vraag er niet tussen staat kunt u via onderstaande gegevens contact opnemen.

E-mail: info@supervisor-app.nl

Helpdesk & info: 06 286 987 23 

Binnenkort komt er een chatfunctie online in de webinterface.


Is er een Supervisor App handleiding?

Ja, we hebben een Supervisor handleiding online gezet. Klik hier om de handleiding te openen.