Mobiele applicatie - Supervisor App

Welke versie van Android worden ondersteund?

Supervisor werkt op Android 4.0.3 en nieuwer.


Kan ik de Supervisor applicatie op mijn eigen Android apparaat installeren?

Ja als uw Android apparaat software versie 4.0.3 of hoger heeft, kunt u zelf de applicatie installeren vanuit de Google Playstore. U kunt de app bereiken door op onderstaande link te klikken.

Google Playstore – Supervisor


Hoe kan ik inloggen op de App?

U kunt inloggen op de app door deze te openen op uw Android apparaat. De app moet dan wel geïnstalleerd zijn.

U kunt de web applicatie ook via uw Android apparaat bereiken, maar dan is Supervisor minder gebruiksvriendelijk. Wij raden dan ook aan om altijd de mobiele applicatie te gebruiken.


Raak ik gegevens kwijt wanneer mijn of tablet uitvalt?

Nee, u raakt uw gegevens niet kwijt. Alle gegevens worden namelijk op een beveiligde cloud opgeslagen.


Kan ik een rapportage printen via de app?

U kunt via de app een rapportage versturen naar alle betrokkenen binnen het project waar u de meldingen verstuurd. De betrokken medewerkers ontvangen een e-mail met hierin de rapportage van het project.


Synchroniseren van projecten duurt erg lang

Als het synchroniseren van projecten erg lang duurt, dan is de internetverbinding niet goed. Probeer verbinding te maken met een beter netwerk.


Kan ik de Supervisor ook installeren op een ander besturingssysteem dan Android (Windows of iOS)?

Momenteel is Supervisor ontwikkeld voor apparaten met Android als besturingssoftware, het is nu nog niet mogelijk om het op een ander besturingssysteem te installeren.


Kan ik offline werken met de Supervisor App

U heeft voor de mobiele applicatie geen internetverbinding nodig om te gebruiken. Wel heeft u een GPS signaal nodig voor het bepalen van de locatie.

Wij raden het zelfs aan om via uw instellingen de applicatie pas te laten synchroniseren als uw mobiele apparaat verbinding heeft gemaakt met een wifi-netwerk, als u de mobiele applicatie zéér veel gebruikt. Zodoende verbruikt u geen data van uw databundel.

Let op dat de app dan wel synchroniseert als er een wifi verbinding is.


Ik zie geen projecten

Als je geen projecten ziet, kan dit door twee zaken komen.

  1. Je hebt nog geen project. Als je een project hebt aangevraagd kan deze nog niet goedgekeurd zijn. Of je bent nog niet uitgenodigd voor een project. Als je bent uitgenodigd, ontvang je altijd een email met daarin de uitnodiging.
  2. Je hebt geen, of een slechte, verbinding met je Android apparaat, daardoor kan het voorkomen dat het apparaat nog niet is gesynchroniseerd met de server. Zorg voor een goede verbinding.